Kedves Vendégeink! A szervizhez előzetes bejelentkezes szükséges!
Fék, fékrendszer | |
fékcsere beállítással (V-fék, országúti) | 2200 Ft/db |
fékcsere beállítással (cantilever) | 2300 Ft/db |
tárcsafék cseréje (hidraulikus) | 2900 Ft |
tárcsafék cseréje (mechanikus) | 2300 Ft |
fékbeállítás (dob, cantilever, szalag, tárcsa) | 1200 Ft-tól |
fékbeállítás (V-fék, országuti) | 1100 Ft |
fékkarcsere beállítással | 2000 Ft-tól |
fékbowden- vagy fékpofacsere beállítással (attól függően, hogy V-fék, dob, szalagvagy cantilever) | 1700-2100Ft |
fékbowden- és fékpofacsere, beállítással (ugyanazon a féken) | 2200 Ft |
hidraulikus tárcsafék cseréje+cső méretre vágása(olaj nincs az árban) | 3500 Ft |
féktárcsa csere | 1100 Ft |
hidraulikus tárcsafék légtelenítése (Shimano) | 2900Ft |
Generál szervizek | |
kisgenerál | 7900 Ft |
nagygenerál | 15900 Ft |
teljes nagygenerál (centírozás is) | 18900 Ft |
új kerékpár üzembe helyezése* | 7000 Ft-tól |
kerékpárépítés | 11900 Ft-tól |
kerékpár átépítése | 12900-19900Ft |
Kerék és alkatrészei | |
gumicsere (hozott kerék) | 1000 Ft |
gumicsere (külső és belső)** | 1300-1800 Ft |
gumicsere (kontrás, és/vagy agyváltós zárt burkolatú láncvédős) | 2800 Ft |
centírozás | 1500-2000Ft |
küllőcsere (centírozással, gumizással) | 2000-3000Ft |
kerékfűzés(normál 2,3,4 kereszt vagy radiál) | 4500 Ft/db |
kerék átfűzése (normál 2,3,4 kereszt vagy radiál) | 5500 Ft/db |
kónusz állítása | 1200-1800Ft |
kazettadob-generál | 3500 Ft |
kerékagy-generál, tengelycsere | 2900 Ft |
szingó csere (ragasztás vagy szalag) | 3500-4500Ft |
Kiegészítők felszerelése | |
gyerekülés | 1700 Ft |
csomagtartó | 1600-1900 Ft |
kosár *** | 1000-2200 Ft |
kitámasztó, oldaltámasz | 800 Ft-tól |
sárvédő **** | 1000-2300 Ft |
világítás kábelezés | óradíj |
km-óra felszerelésprogramozással | 1500 Ft |
nyeregcsere | 800 Ft |
nyeregcsőcsere | 800 Ft |
fúrás-faragás | 3000Ft/30 perc |
Kormány és alkatrészei | |
kormánycsere | 2000-2400 |
stucnicsere | 1300-1700Ft |
markolatcsere | 800 Ft |
bandázs felrakása | 1900-2500Ft |
kormánycsapágy beállítása | 1000 Ft |
kormánycsapágy-csere, zsírzás | 3100 Ft |
kormányszarv felszerelés | 1200 Ft |
kormánycsere országútirejtett bowdenezéssel | 5000Ft |
Meghajtás alkatrészei | |
hajtókar cseréje (négyszög, octalink, isis,) | 2400 Ft-tól |
lánccsere | 1100 Ft |
láncjavítás | 1300 Ft |
középcsapágy cseréje, monoblokk | 3000 Ft-tól |
pedálcsere | 800 Ft |
racsni-, fogaskoszorú-csere | 1000 Ft |
ékcsere /db | 1100 Ft |
középrész állítása | 1000 Ft |
középcsapágy generál (ki-be,tisztítás) | 3000Ft |
Váltó | |
váltóállítás | 1100 Ft |
hátsó váltó-görgő cseréje | 1800 Ft |
váltópapucs egyengetése | 2000 Ft-tól |
váltócsere beállítással | 1 800 Ft |
váltókarcsere beállítással/db | 1 800 Ft |
váltóbowden-csere beállítással | 2000 Ft |
Villa | |
villa-, teleszkópcsere | 3700 Ft-tól |
villanyak-metszés | 2000 Ft |
lock out kar felszerelése | 2000 Ft-tól |
teleszkóp kisgenerál (rugós villa tisztítás+zsír) | 5500 Ft |
A kisgenerál szerviz tartalmazza:
a fékek, a váltók, a kormánycsapágy, a középcsapágy, a kerékagyakak beállítását, láncolajozást, guminyomás beállítását.
A nagygenerál szervíz tartalmazza:
a kisgenerál szervizen felül a kerékagyak, középcsapágy, kormánycsapágy generál szervizét ( szétszedését, tisztítását és zsírzását).
Óradíj a táblázatban nem szereplő munkák esetén 6.000Ft/óra
A munkadíjak bruttó összegek, az áfát tartalmazzák, de az anyagköltséget nem!
A sárosan, koszosan, kutyapiszkosan behozott kerékpárokat javítás előtt megtisztítjuk, melynek díja 1800Ft.
Az elkészült, de a megbeszélt időben át nem vett kerépárokért a 2. naptól napi 400 Ft tárolási díjat számolunk fel!
A le/kiszerelt és a boltban hagyott alkatrészekért nem tudunk felelősséget vállalni!
Áraink tájékozattó jellegűek, mivel nincs két egyforma munka! A tényleges árat sokminden befolyásolja, többek között a ráfordított idő, milyen állapotú/tisztaságú a kerékpár vagy az, hogy honnan származó alkatrészek alkotják. Nem lehet összehasonlítani például egy kínai bringa Canti-fékjének beállítását egy Shimano fékkel (előbbivel valószínűleg jóval több időzünk egy kis fékhatásért).